Domingo 21 de setembro: convocatorias para a #MarchaVida 2014 en Galicia

[Pulsa aquí para leer esta noticia en español]

O vindeiro domingo día 21 de setembro Dereito a Vivir convocou mobilizacións en toda España e nalgunhas cidades doutros países. Podes ver aquí a lista completa de convocatorias. Indicámoste as previstas en Galicia:

Sábado 20 de setembro

Ferrol. O sábado ás 13:00h na Praza de Armas, ante o Concello (ver mapa).

Domingo 21 de setembro

A Coruña. O domingo ás 13:00h na Rúa Real, 96 (ver mapa).

Ourense. O domingo ás 19:00h no Parque Alameda (ver mapa).

Vigo. O domingo ás 13:30h na Rúa do Príncipe, ante o MARCO (ver mapa). Convoca a Asociación Familiar Viguesa, AFAVI.

Podes atopar máis información sobre estas mobilizacións en www.marchavida.org. Por favor, ¡difunde esta convocatoria entre todos os teus contactos! De nós depende salvar as vidas de máis de 300 nenos e nenas por nacer aos que mata a diario o aborto en España.

Lugo: II Semana de la vida

Fecha: del 3 al 5 del Abril de 2013

Lugar: Salón de Actos C. Cultural Uxio Novoneira

Calle Quiroga Ballesteros nº 1 A – Lugo

Webhttp://www.providavlugo.org

Todas las conferencias en el cartel de abajo: Continue reading ‘Lugo: II Semana de la vida’

Firma: familias imputadas por educar en casa

Hay cuatro familias gallegas imputadas por educar en casa a sus hijos.

En el blog de Ketty está la recogida de firmas para ayudar a frenar este nuevo ataque a la libertad de educación en nuestro pais.  Puedes acceder pinchando AQUÍ.

A Xunta Electoral impide a Dereito a Vivir concentrarse polo #AbortoCero en VIGO y PONTEAREAS. Mantense a de PONTEVEDRA

Pulsa aquí para leer esta noticia en castellano

A Xunta Electoral, que asume as competencias na autorización de manifestacións durante as campañas electorais, denegou a Dereito a Vivir a autorización para convocar unha concentración polo Aborto Cero en Vigo. A decisión nos foi comunicada hoxe, sen deixarnos apenas plazo para recurrir. Trátase dunha decisión incomprensible, pois a celebración da campaña das Eleccións Autonómicas de Galicia non impide o exercicio do dereito de manifestación e o noso acto non tiña fins electorais. De feito, noutras poblacións de Galicia hai convocadas mobilizacións polo Aborto Cero para este domingo sen que nos teñan denegado a autorización para levalas a cabo. ¿As autoridades conceden ós habitantes de Vigo menos dereitos que ó resto dos galegos?

En consecuencia, Dereito a Vivir non fará a súa concentración en Vigo.

Actualizado ás 17:33h: Comunícannos dende a delegación local de Dereito a Vivir que a Xunta Electoral tamén denegou a última hora o permiso para a concentración de Ponteareas. En consecuencia, tampouco se fará a concentración prevista nesta localidade. A nosa delegación alí ten previsto levar a cabo máis adiante algún acto, manterémosvos informados.

Actualizado ás 20:57h: confírmanos o noso delegado en Pontevedra que non lle comunicaron ningunha denegación da autorización da concentración na capital provincial. Así pois, animamos ós nosos amigos de Vigo e Puenteareas a desplazarse ata Pontevedra para participar nesta concentración, que se levará a cabo ás 19:00 horas na Praza 8 de marzo (confluencia rúas: Peregrina, La Sota e García Camba). Máis información aquí.

Puedes leer esta noticia en castellano pulsando aquí.

O 7 de outubro haberá mobilizaciones en máis de 100 cidades de España co gallo da III Marcha pola Vida, convocada por Derecho a Vivir. Queremos reclamar unha lei que protexa de verdade o dereito á vida e apoie de verdade ás mulleres para ter ós seus fillos. Non queremos “outra” lei para abortar, senon unha lei para coidar mellor da vida humana máis vulnerable.

A continuación indicámosvos as mobilizacións que haberá ese día en Galicia, por provincias: Continue reading ‘Convocadas mobilizacións en Galicia para o vindeiro domingo 7 de outubro polo #AbortoCero’